Продавець Интернет-магазин "Good-market" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
308 відгуків
Интернет-магазин "Good-market"
+380 (68) 502-22-78
+380 (68) 896-96-49

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ Інтернет-магазину goodmarket.org.ua

           ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

Шановний Покупцю! Вітаємо Вас з придбанням товару, який був розроблений та виготовлений відповідно до найвищих стандартів якості, та дякуємо Вам за те, що Ви розібрали саме цей прилад. Придбаний Вами прилад призначено для експлуатації (використання) виключно в побутових (домашніх) умовах родиною, відповідно до інструкції з експлуатації. Гарантійний термін експлуатації приладу складає 12 місяці від дня передачі приладу.
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути або обміняти товар належної якості на аналогічний на протязі 14 днів, за умови якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, документи та упаковка. У всіх інших випадках можливо виконання тільки гарантійного ремонту.
Для задоволення вимог, пов'язаних з неналежним функціонуванням приладу на протязі 12 місіцяв, Вам необхідно відправити (пересилка за рахунок покупця) виріб в Інтернет-магазин http://goodmarket.org.ua/ та надати наступні документи:
- належний чином оформлень гарантійний талон;
- документ, який підтверджує факт придбання приладу (касовий чек нової пошти, чек оплати, товаро-транспортна накладна);
- оригінальне упакування приладу.
Продавець Інтернет-магазин http://goodmarket.org.ua/ доставляє виріб в сервісний центр виробника що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу. Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) здійснює гарантійний ремонт від 14 до 30 робочих днів, в залежності від несправності виробу та наявності комплектуючих.
Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) має право відмовити в задоволенні вимог споживача у разі: - ненадання документів, зазначених вище та/або приладу, щодо якого висуваються вимоги; - виявлення виправлень у гарантійному талоні; - неможливості ідентифікувати прилад; - використання приладу не за призначенням;
- порушення споживачем правил користування, транспортування, підключення та зберігання приладу; - навмисне подання неправдивої інформації щодо факту настання гарантійного випадку; - навмисні дії або бездіяльність споживача або третіх осіб, спрямовані на настання гарантійного випадку, а також недбале користуванням приладом; - потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідини, домашніх тварин, комах або гризунів; - виявлення факту втручання у конструкцію виробу осіб, що не мають на це відповідного дозволу виробника; - виявлення пошкоджень приладу, спричинених неналежним функціонуванням електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації; суттєвим негативним впливом навколишнього середовища; - інші фактори, що не піддаються впливу з боку виробника; - виявлення хімічних, механічних та термічних пошкоджень на скляних, пластмасовіх та емальованих частинах приладів.
Виробник (підприємство, що виконує роботи з гарантійного обслуговування приладу) не задовольняє вимоги споживачів щодо: - робіт/послуг, які виходять за рамки гарантійних зобов'язань Виробника. - внесення змін до конструкції приладу з метою його пристосування до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють в країні, для якої цей прилад було розроблено, виготовлено та/або сертифіковано; - частин приладів, які з часом зношуються, в тому числі, але не виключно: ножі та загострені насадки кухонних комбайнів у разі їх затуплення; фільтри пилососів, чайників, кавоварок; мішки пилососів; щітки пилососів зі зношеною щетиною; батарейки, акумулятори тощо; а також до частин приладу, які легко б ' ються: скло, пластмаса, лампи; - робіт, які споживач згідно з інструкцією з експлуатації повинен виконувати самостійно або за власний рахунок, наприклад: звичайний догляд за приладами, чищеня кавоварок та кава-машин, видалення накипу, тощо; - зміни функціональних характеристик приладу, якщо наявні функціональні характеристики відповідають заявленим заводом-виробником; Права споживачів у разі придбання приладів неналежної якості встановлюються чинним законодавством України. Належною підставою для задоволення вимог споживача, є технічний висновок уповноваженого сервісного
центру.
- Гарантія для МФУ і принтерів розповсюджується за умови використання тільки оригінальних і неперезаправленних витратних матеріалів.
- Гарантійній зобов'язання на відеокарти розповсюджуються при повному несправності приладу. При тривалому використанні після появи шумів кулера і інші дефекти на гарантію не приймається.

Підтверджую отримання вказаних вище товарів в повній комплектації і готових до використання, а також підтверджую умови гарантії______________________

Інші статті
  • Як вибрати планшет
    На відміну від смартфонів і ноутбуків, планшети – досить свіжий клас пристроїв, який почав активно входити в ужиток. Популярність планшетів зростає з кожним роком, тому сьогодні питання вибору оптимальної моделі актуальний для всіх користувачів.
  • Як вибрати електронну книгу
    Електронна книга (рідер) – незамінний пристрій для всіх, хто любить читати і робить це часто і з задоволенням. Ну а щоб не помилитися з вибором рідера, обов'язково прочитайте наш гід покупця.